maja 06, 2012

ranki

Wczoraj miałam dosłownie wyjebane na wszystko i wszystkich. I nie obchodzi mnie żadne co ludzie powiedzą. Wyjebane. Nie, nie jestem wiecznie grzeczna i kochaniutka. Nawet nie pozwalam sobie na to. Nie chciałabym taką być. Bycie grzeczną nie jest opłacalne w tym świecie. Może powinnam zgubić się gdzieś w lesie.
Niedzielnie dziś. Wczoraj dobrze zasnęłam i dobrze dziś wstałam. Wstawanie wcześnie to dla mnie przyjemność. I przyjemnością ładne słowa są. Słowa dla mnie.
Niektórych rzeczy się nie wyjaśnia.

6 komentarzy:

  1. "miej wyjebane a będzie ci dane", czasami trzeba

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie też.majowe poranki są tego godne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. poranki sa najmilsze, zwlaszca te dla samej siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo, że bycie miłym i grzecznym jest nieopłacalne, to nie powinniśmy przestawać. Bo jak nie my, to kto ma dać dobry przykład? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zupełności masz rację, w zupełności, bycie niegrzecznym nie znaczy być zawsze grzecznym, być grzecznym nie znaczy być niegrzecznym

      Usuń
  5. W końcu ktoś kto lubi wstać rano, a nie spać do południa!

    OdpowiedzUsuń