czerwca 12, 2012

spokojne niebo

Bo trzeba umieć zatracić siebie na pewien czas, jeśli się chcemy czegoś nauczyć od rzeczy, którymi nie jesteśmy. - Fryderyk Nietzsche
Ludzka natura. Wyczulone zmysły na wszystko, każdy hałas słyszy się inaczej, raz cicho i nic nie znacząco, a raz za głośno, zamykasz uszy i tak słyszysz, nie umiem tego wytłumaczyć. Doskwierają mi myśli. (uwierz w siebie. uwierz w siebie. powinnaś o to zadbać. powinnaś) A moje wyprawy jakie miałam przyjemność przeżyć w minionych dniach udały się. Byłam w świętokrzyskim, ale i w śląskim. Rozległe jeziora, niebo niebieskie, zielone polany, lasy, żółte, gorczycowe pola, zamki, dwory. Kawiarnie, sklepy. Przestrzeniami nacieszyłam oczy moje. Obrazy zdarzeń zachowałam w pamięci. Także na zdjęciach. Kiedy tylko najdzie mnie ochota będę wracać do wszystkiego. Album mi w tym pomaga. Zwlekałam długo nad zebraniem i uporządkowaniem zdjęć, od maleńkości, aż po dziś. W końcu udało mi się i nadal go uzupełniam. To wspaniała sprawa. 

7 komentarzy:

  1. Może i ja powinnam w końcu poukładać wspomnienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Po tych słowach mam ochotę spakować torbę, wziąć aparat i pojechać przed siebie. Do niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już tak mam, że zawsze muszę/chcę mieć odpowiedź na moje wszystkie pytania.

      Usuń
  3. Taki album to wspaniała rzecz - klucz do świata wspomnień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby szybko, nie chce całkowicie się zatracić

    OdpowiedzUsuń
  5. 57 yrs old Executive Secretary Harlie Ducarne, hailing from Saint-Sauveur-des-Monts enjoys watching movies like "Dudesons Movie, The" and Gardening. Took a trip to Royal Exhibition Building and Carlton Gardens and drives a Bentley Litre Le Mans Sports 'Bobtail'. naucz sie tego teraz

    OdpowiedzUsuń