lutego 20, 2012

Nie chcę się bać. Bać się nie chcę życia i żyć. Ktoś powiedział, że sobą się jest jedynie i tylko wtedy, gdy się jest samemu ze sobą. Wtedy jest się sobą. I gdy ja jestem sama ze sobą, wtedy jestem sobą. Troszkę się zachwycam, troszkę myślę, płaczę troszkę, troszkę podróżuje gdzieś w przestworzach. Czasem lubię, gdy przychodzi moja młodsza siostra i płaczemy razem. Kiedy trzeba płaczemy. I wtedy czujemy się.. jakby ktoś widział wszystko, całą naszą bezsilność, całe nasze bóle, całe, wszystko czego się boimy. I płaczemy też, bo widzimy, że każde płacze. Moja młodsza siostra jest kochana. O rok młodsza ode mnie. Jednak w pewnych momentach czuję jakbym to ja była tą młodszą. Ona starszą. Moja młodsza, choć starsza siostra, moja. :)
Zrobiłam zdjęcie pewnemu kotu, czarnemu jak węgiel. To ładny kot, sprytny kot.







2 komentarze:

  1. Przy innych ludziach często zakładamy różne maski np te z fałszywym uśmiechem. W domu możemy być naprawdę sobą. W swoich 4 ścianach. Tylko naszych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo w domu znajduje się wszystko, co było w nas od dziecięcych, beztroskich, najprawdziwszych lat, czujemy się.. cztery ściany chronią

      Usuń