września 20, 2011

5 godzin



Do 16:00 czynna biblioteka. Spóźniłam się o ponad godzinę. I na to wyszło, że myśleć sobie można, ale o niebieskich migdałach. Rzeczywiście.
Z całego dnia, gdy zostaje mi zaledwie pięć godzin, w których mogę zrobić co chcę, jest dla mnie za mało. Reszta to sen. Pięć, całe pięć godzin to zrobienie prania, pójście do sklepu na rogu, przygotowanie czegoś do jedzenia, kilkanaście minut na ławce, kilkanaście pstryków, szybkie cześć, witaj, przy okazji krótka rozmowa, trwająca kilkanaście minut.
Drogi, które zaczynam poznawać coraz lepiej, cieszą mnie. Niewytłumaczalnie to czuję. Te pięć godzin, zaledwie pięć także mnie cieszy.
Miłować, wielbić, kochać, tęsknić, wzruszać,  radować, zachwycać, dotykać, czuć, słuchać, być,  poznawać, rozmawiać, drażnić, marudzić, przytulać, spacerować, dzielić, chcieć, dawać, brać, uczyć, pomagać 








1 komentarz:

  1. Drugie zdjęcie bardzo mi się podoba. Scena wydaje się baśniowa, nierealna.

    OdpowiedzUsuń